Vakantie

Hee allemaal! Vandaag even een kleine update tussendoor. Zoals je ziet is er al een kleine week geen nieuw artikel op Blondicious verschenen, dit komt omdat ik op het moment in het mooie Oostenrijk verblijf. Ik ben er een weekje tussenuit om nog heel even van de vakantie te kunnen genieten en het stond in de planning om jullie deze week twee maal van een artikel te voorzien, maar helaas liep het ietsje anders.. Hierdoor heb ik niet vooruit kunnen schrijven, MAAR volgende week heb ik nog een weekje vrij en ga ik weer lekker schrijven en misschien zelfs (prepare) eens voor jullie filmen. Ik beloof niks, maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik snel weer terug ben. Tot die tijd wens ik jullie nog veel plezier met alle laatste vrije daagjes of succes als je alweer op school of op je werk zit.

Liefs Bo


Plaats een reactie