September Goals

September_goals

Long time no see! Zodra school begint, is het altijd zo vreselijk om bloggen en studeren te combineren. Op het HBO gooien ze je vanaf dag één weer vol met tentamenstress en projecten. Ondanks het begin van weer een jaartje druk studeren, wil ik het dit keer wél kunnen combineren met bloggen. Naast mijn jaardoel heb ik vandaag voor jullie mijn september goals. Eens kijken wat we er deze maand van waar gaan maken!

SPORTSCHEMA OPSTELLEN
Het is ontzettend belangrijk om gezond te leven: het maakt je leven makkelijk én leuker. In de zomervakantie heb ik voor mezelf een doel gezet om gezonder te gaan eten wanneer school weer begint. Nu is school sinds gister weer begonnen en zal ik toch echt aan de bak moeten. Nu is niet alleen gezond eten belangrijk, ook sporten houdt je lichaam in evenwicht. Een studentensportkaart heb ik al aangevraagd, nu nog het sportschema. Het is overigens niet de bedoeling om af te vallen, maar puur om gezond en in shape te komen.

10 GEZONDE RECEPTEN UITZOEKEN
Om in het kader van ‘gezond doen’ te blijven, is het ook wel eens tijd om mijn eetpatroon onder de loep te nemen. Door 10 gezonde recepten te zoeken, vind ik dat ik mezelf moet inspireren voor het gezond leven. Je kunt niet van de een op de andere dag compleet gezond zijn en gezond leven, maar alle beetjes helpen.

5 GEZONDE RECEPTEN UITVOEREN
Niets is beter dan ook daadwerkelijk nieuwe recepten uitproberen. Het uitzoeken is één ding, maar uitvoeren is toch ook wel erg handig. Om alle tien de recepten uit te voeren, is misschien meteen iets teveel hooi op mijn vork. Vandaar de beperking tot vijf recepten, die daadwerkelijk uitgevoerd moeten worden.

2 FILMPJES YOUTUBEKANAAL
Het spreekt behoorlijk voor zich, maar deze maand wil ik twee filmpjes opnemen en plaatsen op mijn Youtubekanaal. Ik vind het heel leuk om filmpjes te kijken en het maken ervan is natuurlijk ook super. Voor wat meer interactiviteit en afwisseling leek twee filmpjes mij een goed begin. Kunnen we meteen zien of het wat wordt.

SCHOOLSPULLEN ORDENEN
Ja, ik ben zo’n ordentrutje. Ik heb mijn spullen altijd geordend liggen en zodra er rommel is krijg ik direct de kriebels om op te ruimen. Ik kan simpelweg gewoon niet werken als ik niet alles op een rijtje heb. Iedereen heeft z’n trekjes toch? Omdat school er nog een beetje bij is ingeschoten, wil ik op mijn laptop nu alsnog alle mappen ordenen. Ik heb gelukkig niet veel ‘offline’ schoolspullen, behalve een agenda, boeken en een mapje, dus grotendeels kan ik alles op mijn laptop al bijhouden. Niet heel veel werk, maar wel iets dat gedaan moet worden.

Liefs,
♥B


Plaats een reactie